پیشگیری از اعتیاد ؛

برگزاری کلاس های پیشگیری از اعتیاد برای جوانان توسط هلال احمر

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: آموزش‌های ویژه پیشگیری از اعتیاد، کلاس‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و مسابقات متعدد امدادی و غیر امدادی برای اعضای جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید جمشیدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جمعیت هلال احمر یک به بهانه پشتوانه مردمی خود یک درخت تنومند تبدیل گشته و در حال رشد است.

وی افزود: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر به دلیل گستردگی فعالیت‌های که دارد به یک به یکی از نهاد‌های تاثیر گذار در حوزه جوانان تبدیل گشته است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هم اکنون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حوزه‌های دانشجویی، آزاد، طلاب، روستایی، دانش آموزی و حتی کانون غنچه‌های هلال احمر برنامه مفید و کاربردی دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون در حوزه جوانان، علاوه بر آموزش کمک‌های اولیه و اصول بشر دوستانه، آموزش‌های ویژه پیشگیری از اعتیاد، کلاس‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و مسابقات متعدد امدادی و غیر امدادی برای اعضای جوانان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جوانان جمعیت هلال احمر سرمایه بسیار ارزشمند به شمار می‌آیند که هر حوزه‌های که نیاز باشند و در چهار چوب اصول و اهداف جمعیت هلال احمر باشند ورود پیدا می‌کنند و هر کجا که نیز ورود کرده‌اند، توانسته‌اند اقدامات اثربخش و ماندگاری را به جا بگذارند.

انتهای پیام/م

هلال احمر آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد برای جوانان برگزار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.