وضعیت تیم های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شنبه مشخص می شود

دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال گفت: قرار است رسیدگی به مدارک تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شنبه انجام شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد مهدی نبی رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای درباره حضور نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قرار است رسیدگی به مدارک تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شنبه انجام شود.

گفتنی است؛ جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از صبح امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون فوتبال برگزار و پس از حدود 5 ساعت در نهایت به اتمام رسید.

در این جلسه، حاضران به بررسی مدارک چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران پرداختند، اما نتیجه‌ خاصی به دست نیامد و قرار شد تکلیف نهایی روز شنبه آینده مشخص شود.

به نظر می رسد تیم تراکتور سازی در حال حاضر مشکلی برای کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به نقاط ضعف و قوت که در مدارک 2تیم سرخابی کشورمان وجود دارد همچنان تکلیف حضور آنها در این رقابت ها نامشخص است.همچنین مدارک نفت تهران هم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ابهامات فراوانی دارد و قرار شده در نشست های‌آتی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اسناد چهار باشگاه با دقت خاصی بررسی شود.

باید دید در جلسه شنبه آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و در نهایت نمایندگان ایران در آسیا چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار