رئیس‌ سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران:

تفاهم‌نامه مرکز رشد برای حمایت از تجاری سازی فناوری‌های بومی امضا شد

مضطرزاده‌ گفت: انتقال‌ مراکز رشد و تحقیق‌ و توسعه چند وزارتخانه‌ به سازمان پژوهش‌ها، مدل مناسبی برای تجاری‌سازی‌ فناوری‌های بومی است.

تفاهم‌نامه مرکز رشد برای حمایت از تجاری سازی فناوری‌های بومی امضا شدبه گزارش  خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فتح اله مضطرزاده رئیس سازمان پژوهش‌های صنعتی ایران در مراسم تفاهم‌نامه همکاری سازمان پژوهش‌های صنعتی و صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تفاهم نامه امروز در 9 ماده و برای مدت 3 سال تدوین شده است.

وی ادامه داد: به موجب این تفاهم نامه صندوق از توان علمی و فنی اعضای هیئت علمی و کارشناسان سازمان پژوهش‌ها در داوری و کارشناسی‌ طرح های مصوب و‌ در دست اجرا استفاده می‌کند.

رئیس سازمان پژوهش‌های صنعتی عنوان کرد: همچنین همکاری‌ در برگزاری‌ نمایشگاه‌ها و مشارکت‌ برای حضور در مجامع و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی مرتبط از مفاد این تفاهم نامه است.

 وی افزود: در حال حاضر شبکه‌ها طوری‌ طراحی نشده‌اند که هر سازمانی در حوزه خود‌ بتواند برای توسعه فناوری‌ تلاش کند‌.

 مضطرزاده‌، گفت: در مرکز‌ رشد‌ سازمان پژوهش‌ها 100 شرکت وجود دارد‌ که در این شرکت‌ها 622 نفر کار می‌کنند در حالیکه کارکنان رسمی‌ سازمان 100 نفر هستند.

 رئیس سازمان پژوهش‌های صنعتی گفت: در حال رایزنی‌ برای انتقال‌ مراکز رشد و تحقیق‌ و توسعه چند وزارتخانه‌ و سازمان‌ به مرکز رشد سازمان پژوهش‌ها هستیم که می‌توان مدل مناسبی برای تجاری‌سازی‌ و توسعه فناوری در ایران به شمار رود.

 مضطرزاده، یادآور شد: امیدواریم این تفاهمنامه‌ سند خوبی میان 2 سازمان باشد‌ چراکه از این طریق‌ می‌توان ارتباط‌ صنعت‌ و مراکز علمی را توسعه دهیم‌.

انتهای پیام/

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان پژوهش‌های صنعتی و صندوق نوآوری و شکوفایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار