شناسایی 40 فرصت سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه

مديركل دفتر جذب و حمایت از سرمايه گذاری استانداری کرمانشاه گفت: برای رونق اقتصاد و سرمایه‌گذاری در استان باید به سمت استفاده از سرمایه‌های خارجی برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خسروی  مديركل دفتر جذب و حمایت از سرمايه گذاری استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در درجه اول نیازمند بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در انجام امور است گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی و مسئولیت پذیری آنها برای جذب سرمایه‌های خارجی را نیز ضروری دانست.

خسروی با بیان اینکه اکثر سرمایه‌گذاران داخلی با سرمایه‌گذاران خارجی در ارتباط هستند، یادآوری کرد: می‌توانیم از این مسیر هم تعامل خوبی با سرمایه‌گذاران خارجی برقرار کنیم.

علی محمدی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه نیز در خصوص اقداماتی که برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده، از شناسایی 40 فرصت سرمایه‌گذاری خارجی در استان طی حدود یک ماه اخیر خبر داد که 18 مورد آنها در سایت سازمان سرمایه‌گذاری خارجی وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی ثبت شده است.

وی عنوان کرد: قرار است این فرصت‌ها به سفارت‌های ما در سایر کشورها و همچنین در همایش‌های بین‌المللی سایر کشورها معرفی شود تا بتوانیم برای آنها بازاریابی و جذب سرمایه‌گذار کنیم.

انتهای پیام/ز

برای رونق اقتصاد باید به سمت استفاده از سرمایه‌های خارجی برویم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار