لک پور: برخی ورزشکاران قصد صدمه زدن به رئیس فدراسیون را داشتند

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی پرورش اندام گفت: برخی ورزشکاران با منتشر کردن عکس‌های حاشیه‌ای قصد صدمه زدن به پور علی فرد را داشتند.

شنیتا لک پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی اظهار کرد:خوشبختانه با وجودی که سطح رقابت های جهانی در اسپانیا بسیار بالا بود و تمام کشورها با‌ آمادگی لازم در این رقابت ها حضور داشتند ولی خدا را شکر با عملکرد خوبمان،توانستیم برای چهارمین بار عنوان قهرمانی جهان را بدست آوریم.همچنین طبق رنکینگ فدراسیون جهانی بدنسازی در برترین های تمامی رشته ها تنها فیزک کار ایرانی هستم که توانستم در بین 320 شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار بگیرم و پاداش 3000 یورویی را دریافت کنم.

او ادامه داد:البته این قهرمانی بدون حاشیه هم نبود چرا که در مسیر بازگشت به کشور برایمان اتفاقات تلخی در فرودگاه بنیدورم اسپانیا رخ داد که در هر صورت با مساعدت مسئولان فدراسیون همه چیز ختم به خیر شد.شاید درست نباشد که بگویم ولی مسابقات جهانی از گذشته تاکنون همواره با حواشی فراوانی روبرو بوده است .

بهتر است مسئولان ورزش کشور به چشم یک قهرمان ملی به ما نگاه کنند

دارنده مدال برنز جهان درباره اینکه چه توقعی از مسئولان ورزش کشور دارد،گفت:با توجه به اینکه ما در بیشتر مسابقات با هزینه شخصی شرکت می کنیم تنها درخواستم از مسئولان ورزش کشور این است که به چشم یک قهرمان ملی به ما نگاه کنند و امکاناتی را که برای سایر ورزشکاران سایر رشته ها فراهم می کنند برای ما هم مهیا کنند و شک نداشته باشید در صورت محقق شدن چنین امری با جان و دل برای کشورمان در مسابقات مدال آوری خواهیم کرد.

هنوز هم نمی دانم فدراسیون چه کاری را برای ورزشکاران مدال آور جهانی انجام داده است

لک پور افزود:متاسفانه فدراسیون هم تا حدودی از ما حمایت می کند و آنچنان که باید به ورزشکاران ملی پوش بها نمی دهند.هنوز هم نمی دانم فدراسیون تاکنون چه کارهای مثبتی را برای ورزشکاران مدال آور جهانی انجام داده است و شاید انجام داده است من از آن بی اطلاعم!تنها کار فدراسیون هماهنگی و اعزام بدنسازان به رقابت های مختلف است.

او درمورد عکس های منتشر شده از ورزشکاران در فرودگاه بنیدورم پاسخ داد:پس از پایان مسابقات مسئولان فدراسیون از ما خواستند تا همراه آنها به مادرید برویم اما چون وضعیت جسمانی هیچ یک از ورزشکاران متعادل نبود پاسخ دادیم در بنیدورم می مانیم و طبیعتا این مشکلات هم به وجود می آید و چند ساعتی معطلی داشتیم، شاید در خیلی از مواقع ورزشکاران تحت تاثیر قرار می گیرند و دست به کارهایی می زنند که چندان جالب توجه نیست و چند ساعت معطلی این همه نباید حاشیه ساز باشد.

لک پور در پاسخ به این سوال که خیلی ها می گویند برخی ورزشکاران با این عکس قصد صدمه زدن به پور علی فرد را داشتند،اظهار داشت:انتشار این عکس کمی جنبه خصومت با رئیس فدراسیون پرورش اندام را داشت و موضوع به این شکلی که می گفتند نبود.

به دلیل بودجه ناچیز فدراسیون تنها 100 یورو بابت قهرمانی دریافت کردیم

دارنده مدال برنز جهان در پایان یاد آور شد: برنامه اولیه مان این بود که پس از پایان مسابقات جهانی روز دوشنبه اتاق‌های هتل را تحویل بدهیم و به سمت مادرید برویم. در ضمن هتلی که فدراسیون جهانی گرفته بود، تا 12 ظهر دوشنبه تنها قابل استفاده بود. در پایان مسئولان هتل به ما اعلام کردند که اتاق‌ها به دلیل توریستی بودن شهر، رزرو شده است و به دلیل اینکه مکان خاصی را برای استراحت نداشتیم مجبور شدیم چند ساعتی را همراه با سایر ورزشکاران ملی پوش   در خیابان های بنیدورم سپری کنیم تا شب فرا برسد.به هر حال چون این اتفاق ناخواسته برایمان بوجود آمد تصمیم گرفتیم مدتی را در فرودگاه بنیدورم استراحت کنیم.با وجودی که قهرمان جهان شدیم اما به دلیل بودجه ناچیز مسئولان فدراسیون تنها به هر ورزشکار 100 یورو بابت این قهرمانی پرداخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
پرورش اندام که ورزش بحساب نمیاد. یه کار شخصیه که ربطی به ورزش نداره.
آخرین اخبار