اعزام ۷۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان بهار

رئیس تبلیغات اسلامی بهار از اعزام ۷۰ مبلغ بومی و مدعو در ایام اربعین حسینی به مناطق مختلف شهرستان بهار خبر داد.

اعزام ۷۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان بهار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام محمد جمشیدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از فعالیت ۴ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار و در مسیر حرکت زوار خبر داد و گفت: در ایام اربعین حسینی ۷۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان بهار اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام مساجد و نمازخانه‌های واقع در مسیر زوار در این ایام فعال خواهند بود، از فعالیت ۴ ایستگاه صلواتی و حضور ۴ روحانی به صورت ثابت در این ایستگاه‌های صلواتی خبر داد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار عنوان کرد: یک ایستگاه صلواتی در سه‌راهی‌ بهار، یک ایستگاه صلواتی در روستای زاغه، یک ایستگاه صلواتی در روستای آبرومند و یک ایستگاه صلواتی در پلیس راه همدان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲۱ مسجد و ۱۸۹ هیئت‌ مذهبی در شهرستان بهار، ادامه داد: بیشتر مکان‌های مذهبی نیز در این ایام فعال خواهند بود.

حجت الاسلام جمشیدی از اعزام ۷۰ مبلغ بومی و مدعو به مناطق مختلف شهرستان بهار خبر داد و گفت: مبلغان در آگاه‌سازی اقشار مختلف و به خصوص جوانان و نوجوانان فعال هستند و باید از این ظرفیت به درستی بهره برد.

انتهای پیام/خ

اعزام مبلغ در شهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.