مرزهای سه گانه کشور آماده ورود زائران هستند

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزهای سه گانه کشور آماده ورود زائران هستند.

مرزهای سه گانه کشور آماده ورود زائران هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار محمد کاظم تقوی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا امروز در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: خدا را شاهد هستیم که تا الان در برنامه زیارت اربعین حسینی همه مشتاقانی که به مرزها مراجعه کردند و با ارائه اسناد و مدارک معتبر توانستند به زیارت عتبات عالیات نائل شوند و الا ن هم شاهد برگشت زائرین هستیم.

وی گفت: در مرز مهران دیشب قریب به بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت که به زیارت مشرف شده بودند، بار برگشت داشتیم و مرزهای سه گانه کشور آماده ورود زائران هستند.

سردار تقوی تصریح کرد: به رغم حجم وسیع برگشت، تسهیلات و امکاناتی فراهم شده است و تعامل و همکاری خوبی که زائران دارند و مسولان پیش بینی کردند بسیار حرکت روان و خوبی را شاهد هستیم انشالله بتوانیم در تداوم ماموریت اربعین حسینی خدمات شایسته را به زائرین ارائه کنیم.

وی افزود: آن چه که مورد مهم ما است رضایت مردم و زائرین است، انشالله که توانسته باشیم تا الان این مسیر را طی کرده باشیم قطعا در ادامه این خدمات مصمم هستیم که زائرین را به بهترین وجه پذیرا باشیم.

وی افزود: در ادامه درخواست ما این است که هر آن چه که شایسته فرهنگ ایرانی و اسلامی بود در این مراسم به نمایش گذاشتند در ادامه هم این را شاهد باشیم زائرین محترم نیز سفیران خوبی برای انقلاب و ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/ه

 

تردد روان در مرز بین المللی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.