مه‌آلود بودن هوا مانع از انجام اقدام تحریک‌آمیز ترامپ در مرز دو کره شد

رئیس‌جمهور آمریکا که در سئول به سر می‌برد، صبح چهارشنبه به علت مه‌آلود بودن هوا بازدید از نقطه صفر مرزی دو کره را لغو کرد.

مه‌آلود بودن هوا مانع از انجام اقدام تحریک‌آمیز ترامپ در مرز دو کره شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز چهارشنبه گفت او بازدید از منطقه غیرنظامی بین دو کره را به علت وجود مه‌ غلیظ و شرایط بد آب و هوایی لغو کرد.

«سارا سندرز» در مصاحبه با خبرنگاران افزود «مون جائه این»، رئیس جمهور کره جنوبی، قرار بود در این سفر ترامپ را همراهی کند.

او تصریح کرد رئیس جمهور آمریکا دو بار تلاش کرد از این منطقه بازدید کند، اما شرایط نا مساعد آب و هوایی و مه شدید باعث شد این سفر لغو شود.

طبق گزارش‌ها، بالگرد ترامپ تا نزدیکی نقطه صفر مرزی دو کره پیش رفته اما موفق به فرود نشده است.

این در حالیست که پیشتر گفته شده بود او قصد ندارد در سفر به کره جنوبی چنین اقدام تحریک‌آمیزی انجام دهد.

مه‌آلود بودن هوا مانع از انجام اقدام تحریک‌آمیز ترامپ در مرز دو کره شد

از سوی دیگر، یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه گفت «مون جائه این»، رئیس جمهور این کشور، روز سه‌شنبه به دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود پیشنهاد داده بود از منطقه غیرنظامی در مرز کره شمالی و کره جنوبی بازدید کند.

او افزود: ترامپ نیز به مون جائه گفته بود در حال بررسی چنین اقدامی است و رئیس‌جمهور کره جنوبی هم به او گفت در صورتی که تصمیم به بازدید از منطقه غیر نظامی بین دو کره بگیرد، او را در این سفر همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/

لغو بازدید ترامپ از منطقه مرزی بین دو کره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار