نگرانی اینترپل از افزایش تهدید‌های تروریستی و حملات سایبری

دبیرکل اینترپل درباره افزایش تهدید‌های تروریستی و حملات سایبری علیه رویداد‌های ورزشی بین‌المللی و بازی‌های المپیک، ابراز نگرانی کرد.

نگرانی اینترپل از افزایش تهدید‌های تروریستی و حملات سایبریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از خبرگزاری فرانسه از دوحه؛ ژورژن استوک، دبیرکل اینترپل در خصوص افزایش تهدید‌های تروریستی و حملات سایبری که سایه هایشان روی رویداد‌های مهم ورزشی بین المللی از جمله جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک سنگینی می‌کنند ابراز نگرانی کرد.

ژورژن استوک در حاشیه کنفرانسی مطبوعاتی که در دوحه قطر برگزار شد از افزایش تهدید‌های تروریستی که سایه آن بر رویداد‌های مهم ورزشی بین المللی سنگینی می‌کند ابراز نگرانی کرد. این در حالی است که جام جهانی فوتبال قرار است در سال ۲۰۲۲ در دوحه قطر برگزار شود.

دبیر کل اینترپل با اشاره به اتفاقاتی از جمله خشونت‌های یورو ۲۰۱۶، جرائم اینترنتی در بازی‌های المپیک سال ۲۰۱۶ در ریودو ژانیروی برزیل و اطلاعاتی در خصوص احتمال وقوع حملات تروریستی در جام جهانی فوتبال که قرار است در سال ۲۰۱۸ در روسیه برگزار شود گفت: این تهدید‌ها بین المللی‌تر و پیچیده‌تر خواهند شد.

حسن التوادی مدیر اجرایی کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نوبه خود تاکید کرد کشورش جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ را با امنیت برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

سخنان دبیرکل اینترپل در دوحه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار