حضور اتوبوس های پنج استان معین در مرز شلمچه

مدیر پایانه مسافری شلمچه گفت : اتوبوس های پنج استان معین در پایانه مرزی شلمچه مستقر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جمال حمیدی مدیر پایانه مسافری شلمچه افزود: شرکت های حمل نقل اتوبوسی استان های کرمان، هرمزگان، بوشهر، فارس و چهارمحال و بختیاری به همراه اتوبوس های شرکت جوان سیر ایثار به مرز شلمچه جهت جابجایی زائرین در مرز مستقر شده اند.

وی گفت : اتوبوس ها در بارانداز 13 هکتاری منطقه آزاد اروند به تفکیک استان های معین و استان های مجاور چیدمان شده اند و شرکت های اتوبوسرانی بلیط های خود را طبق تعرفه تنظیمی ارائه می دهند.

حمیدی به راه اندازی 12 گیت فروش بلیط اتوبوس توسط شرکت های حمل و نقل درون و برون استانی در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: در این پایانه 200 اتوبوس برای جابجایی زائران به مناطق مختلف کشور مستقر هستند.

وی به بازگشت 150 هزار نفر از زائران به کشور از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت:هم اکنون به طور متوسط روزانه 150 تا 200 اتوبوس از شلمچه زائران بازگشته از عراق را به مناطق مختلف کشور منتقل می کنند.

مدیر پایانه مسافری شلمچه با اشاره به تردد 800 هزار مسافر زائر اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت : از این تعداد مسافر80 هزار زائر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج شده اند.

وی افزود: به منظور تسهیل در عبور زائران خارجی تعداد گیت های عبور اتباع افزایش یافته است.

به گفته مسولان کشوری تاکنون 30درصد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده اند.

انتهای پیام /د

جابجایی زوار از مرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.