مشاور ترامپ: اگر حادثه تگزاس را سیاسی کنید، به کشته‌شدگان بی احترامی کرده‌اید!

کلین کانوی گفت اگر کسی تیراندازی تگزاس را به موضوع آزادی دسترسی به سلاح ربط دهد، به کشته‌شدگان آن بی‌احترامی کرده است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پولتیکو؛ «کلین کانوی»، مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا، در واکنش به انتقادهای نمایندگان دموکرات درباره لزوم اصلاح قانون حمل سلاح در آمریکا، مدعی شد: اگر دموکرات‌ها بخواهند از ماجرای تیراندازی در کلیسای تگزاس بهره برداری سیاسی کنند و انگشت اتهام را به سمت قوانین حمل سلاح بگیرند، این یک بی احترامی به کشته شدگان محسوب خواهد شد!

کانوی در برنامه «فاکس اند فرندز» گفت: قضاوت عجولانه، به ویژه از سوی کسانی که فقط سیاست را می‌بینند و در هر موضوعی به دنبال متهم جلوه دادن «دونالد ترامپ» هستند، هیچ کمکی به قربانیان حادثه نمی‌کند، و اساسا نوعی بی‌احترامی به کشته شدگان است.

در حادثه روز یکشنبه تگزاس، مردی که سابقه خدمت در نیروی هوایی آمریکا را داشته است، به سمت حاضران در یک کلیسا شلیک کرد و ۲۶ نفر را به کام مرگ کشاند. این یکی از خونین‌ترین حادثه‌های تیراندازی در تگزاس آمریکا بود.

کانوی در ادامه از کسانی که پس از حوادث تروریستی خواستار انجام اقدامی در چارپوب اصلاح قانون حمل سلاح در آمریکا می‌شوند، انتقاد کرد و گفت: این اتفاق فراتر از هرگونه پاسخ منطقی است که هرکس می‌تواند داشته باشد، چرا مردم در وهله اول سیاست را می‌بینند؟

در زمان وقوع حادثه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سفر آسیایی خود به سر می‌بُرد. وی در کنفرانس خبری توکیو به این حادثه اشاره کرد و گفت: کسی که این کار را انجام داده در بالاترین سطح از مشکلات روانی بوده است. ما در آمریکا با بیماران روانی زیادی مواجه هستیم، همانطور که در کشور‌های دیگر هم بیمار روانی وجود دارد، این موضوع ربطی به قوانین حمل سلاح ندارد.

چندی پیش در یک حادثه تیراندازی که در لاس وگاس بوقوع پیوست، مردی از اتاق هتل به روی شرکت کنندگان در یک جشنواره موسیقی شلیک کرد و افزون بر کشتن ۵۰ نفر، بیش از ۵۰۰ نفر را مجروح کرد.

با این حال دونالد ترامپ و اعضای کابینه وی معتقدند هنوز بسیار زود است تا در مورد تغییر قوانین حمل سلاح در آمریکا صحبت شود!

 

انتهای پیام/

اظهار نظر مشاور ترامپ درباره حادثه خونین کلیسای تگزاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار