اعتبار 1800 میلیارد ریالی دولت برای شهرداری های آذربایجان شرقی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکهزار و 800 میلیارد ریال طی سالجاری به شهرداری های استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرتضی علیخانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته نیز سه هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها پرداخت شد.

وی، رویداد تبریز 2018 را فرصتی برای شناساندن ظرفیت های مختلف در شهرستان ها و استفاده از مزایای آن عنوان کرد و افزود: طی جلسات مختلف در تلاشیم شهرداریها در تبریز 2018 از ظرفیت های خود در حوزه های مربوط ایفای نقش کنند.

علیخانی با اشاره به کمبود اعتبارات در شهرداری ها، افزود: شهرداری دستگاه خدماتی بوده و دائما' در حال انجام امور عمرانی و خدماتی است.

وی، لزوم جذب سرمایه گذار توسط شهرداری ها را خواستار شد و افزود: بیشتر شهرستان های استان دارای ظرفیت های بالقوه برای سرمایه گذاری می باشند که باید شهرداران بتوانند از این ظرفیت ها هم در راستای درآمدزایی و هم برای اشتغالزایی استفاده کنند.

علیخانی با بیان اینکه در استان 62 شهردار داریم ، افزود: برای 42 شهردار حکم صادر شده و بقیه در حال انجام امور اداری هستند.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت سه هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.