نمایشگاه عکس « به کجا چنین شتابان» در یاسوج افتتاح شد

نمایشگاه عکسی با عنوان « به کجا چنین شتابان» آثار فرید آزادی از عکاسان استان در دانشگاه یاسوج با حضور مسئولین فرهنگی و هنرمندان و دانشجویان دانشگاه یاسوج افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیر واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدگفت: این نمایشگاه با حضور رئیس حوزه هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج افتتاح شد.
عبدالرسول شریفی اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد 15 تابلوی عکس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است و موضوع نمایشگاه نیز تاثیر فضاهای صنعتی و ماشینی بر انسان معاصر است .
وی با اشاره به حضور عکاسان ملی و توانمند در استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عکاسی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است این استان هم از لحاظ بصری دارای ظرفیت های قابل عرضه است و هم اینکه عکاسان خوب و علاقه مندی در استان کار می کنند .
شریفی در پایان برگزاری نمایشگاه های عکس در مناسبت های مختلف و با سیاست حمایت از هنرمندان را از اهم وظایف این واحد هنری عنوان کرد و اظهار داشت: همزمان با ایام اربعین نمایشگاه عکس «واگویه های عاشورایی» در دانشگاه پیام نور یاسوج برگزار می شود .

انتهای پیام/غ

افتتاح نمایشگاه عکس واگویه های عاشورایی در دانشگاه پیام نور یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.