افتتاح پروژه تامین برق یکی از روستاهای جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از افتتاح پروژه تامین برق روستای کوهستانی گرز ماند از توابع بخش جبالبارز در شهرستان جیرفت با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت امروز در مراسم افتتاح پروژه تامین برق روستای کوهستانی گرز ماند از توابع بخش جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: با بهره برداری از این طرح ، 55 خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار خواهند شد .

وی افزود: پروژه تامین برق این روستا با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال ، با حضور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و معتمدین محلی افتتاح شد .

امینی روش تصریح کرد: با توجه اهمیت تامین زیر ساخت ها در مناطق مختلف ، یکی از مهمترین ضرورت ها برای فراهم نمودن شرایط سرمایه گزاری در شهرستان جیرفت به ویژه مناطق روستایی تامین برق است که خوشبختانه با اقدامات عظیم صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وامید بخش مهمی از مناطق شهرستان جیرفت از این زیر ساخت برخوردار می باشد.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه توسعه کشور باید از روستا ها آغاز شود اظهار کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به روستا ها تنها به عنوان یک سکونت گاه نیست بلکه دولت با فعالیت های عمرانی و ایجاد زیر ساخت های لازم موجب توسعه ،رونق روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و جلوگیری از حاشیه نشینی شده است.
انتهای پیام/ی

برق رسانی به روستای گرز ماند جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.