پیام تسلیت پوتین به بازماندگان تیراندازی کلیسای تگزاس

رئیس‌جمهور روسیه با انتشار پیامی، تیراندازی مرگبار شب گذشته در کلیسای تگزاس را محکوم کرد.

پیام تسلیت ولادیمیر پوتین به بازماندگان تیراندازی کلیسای تگزاسبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی به تیراندازی مرگبار شب گذشته در تگزاس واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

او در این پیام که توسطه کاخ کرملین منتشر شد، گفت: خواهشمندم همدردی عمیق مرا برای فاجعه‌ای که در تگزاس رخ داده است، بپذیرید. تصور چنین جنایت هولناکی که منجر به کشته شدن گروهی از مردم در کلیسا شد بسیار سخت است.

در تیراندازی شب گذشته در کلیسایی در منطقه «ساترلند اسپرینگز» در ایالت تگزاس آمریکا، ۲۶ نفر کشته و بیش از ۲۴ نفر مجروح شدند. عامل این تیراندازی هم به ضرب گلوله پلیس کشته شد. فرماندار تگزاس اعلام کرد این حادثه مرگبار‌ترین تیراندازی بوده که تاکنون در این ایالت رخ داده است.

حدود یک ماه پیش نیز وقوع تیراندازی مرگبار در یک جشنواره موسیقی در لاس وگاس به کشته شدن ۵۹ نفر و مجروح شدن بیش از ۵۰۰ نفر منجر شد.

دونالد ترامپ که در راستای سفر آسیایی خود، هم اکنون در ژاپن به سر می‌برد، در واکنش به تیراندازی خونین در کلیسای تگزاس اعلام کرد: خدا با مردم ساترلند اسپرینگز در تگزاس است. اف بی آی و نیرو‌های پلیس در صحنه هستند. من هم اوضاع را از ژاپن زیر نظر دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار