معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۰ میلیاردی صدقات مردمی در فارس

۱۰ میلیارد تومان صدقات مردمی در استان فارس جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمدمهدی عسکری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد تومان صدقات مردمی جمع‌آوری و به نیازمندان اهداء شده است.

وی بیان کرد: در فارس ۴۸۰ هزار مشترک صندوق صدقات ماهانه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقات مردمی را جمع‌آوری و در سرفصل‌های مختلف شامل ۱۰ درصد رفع نیاز‌های فرهنگی، ۱۰ درصد عمرانی و ساخت‌وساز، ۱۰ درصد درمان، ۱۰ درصد درراه ماندگان، ۲۰ درصد وام قرض‌الحسنه و ۲۰ درصد دیگر اشتغال کمک می‌شود.

عسکری با اشاره به اینکه بیش از ۳۲۰ هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد فارس در قالب ۱۳۰ هزار خانوار از کمک‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: سرانه هر مددجو ماهانه ۴۰ هزار و ۶۸۰ تومان است که با احتساب این میزان رقم صدقات جمع‌آوری‌شده در ماه بیش از یک میلیارد تومان نیست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس تصریح کرد: جذب مشارکت‌های مردمی از درآمد نقدی صدقات و غیر نقدی، کالا، اطعام رمضان، درآمد زکات خالص، مستحبی، برگزاری برنامه‌های جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری، جمع‌آوری فطریه ونیز کمک به نیازمندان بر اساس فراخوان مردمی به مردم میانمار، یمن و فلسطین از فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

عسکری ادامه داد:فارس در بخش جمع‌آوری صدقات و زکات با اخذ ۹۰ و ۹ دهم درصد بالاتر از استان‌هایی از جمله خراسان رضوی، تهران و اصفهان با حجم درآمد‌های بالا، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ت

جمع آوری صدقات در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار