با احکامی جداگانه از سوی رهبر انجام شد؛

انتصاب‌های جدید در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه، رئیس، دبیر و اعضای کمیته شهریه و مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه را منصوب کرد.

انتصاب‌های جدید در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه، رئیس، دبیر و اعضای کمیته شهریه و مدیر کل روابط عمومی این دانشگاه را منصوب کرد.

طی این احکام عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد به عنوان رئیس و حسین بدیعی مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه دانشگاه آزاد به عنوان دبیر کمیته شهریه این دانشگاه منصوب شدند.

همچنین براساس این احکام و از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدصادق ضیائی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، امین قاسم بگلو مدیرکل توسعه خدمات سلامت و علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به عنوان اعضای کمیته شهریه دانشگاه آزاد منصوب شدند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

همچنین در حکمی دیگر از سوی رهبر، رضا همدانچی به سمت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای رضا همدانچی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان«مدیرکل دفتر روابط عمومی» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین رهبر در نامه جداگانه ای از زحمات و تلاش های محمدمهدی جولایی در دوران مسئولیت در روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.