نائب رئیس فدراسیون نجات غریق در بوشهر:

مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در بوشهر برگزار می‌شود

نائب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه‌های کشور اواخر دی ماه امسال به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر,ایلخان نوری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه ورزش‌های آبی و دریایی به ویژه رشته نجات غریق جز استان‌های پیشرو است اظهار داشت: تیم نجات غریق استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور در بخش استخری به عنوان نایب قهرمانی کشور دست یافت.

وی از برگزاری مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در بوشهر خبرداد و تصریح کرد:با توجه به اینکه استان بوشهر در بخش ساحلی یکی استان‌های مستعد در سطح کشور است  مرحله دوم و سوم مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه‌های کشور اواخر دی ماه امسال به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

نائب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از ساماندهی ورزشکاران نجات غریق در کشور خبرداد و  بیان کرد: بیش از ۱۶۰ هزار ناجی غریق در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر در بخش بانوان و مابقی در بخش آقایان است.

نوری با اشاره به درخشش ورزشکاران استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر در این رشته ورزشی صاحب مدال جهانی شده در نظر است ورزشکاران مستعد استان بوشهر در اردو‌های تیم ملی بیشتر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون نجات غریق  مسابقات جهانی ۲۰۱۸ استرالیا را پیش رو دارد خاطر نشان کرد: برنامه منسجمی برای این مسابقات در نظر  گرفته شده  و این در حالی است که در سال ۲۰۱۲ در مسابقات بین‌المللی استرالیا، ورزشکاران ایران اسلامی با کسب ۸ مدال رنگارنگ عملکرد فوق العاده‌ای داشتند.

در آیین شهرام دریایی‌نژاد با ۱۶ رای اعضای مجمع انتخابات به مدت ۴ سال دیگر سکان هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر را بدست گرفت.

انتهای پیام/ز

مسابقات نجات غریق باشگاه‌های کشور در بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.