رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد:

سایه رکود همچنان بر سر صنایع کوچک و متوسط استان یزد باقی مانده است

رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد گفت: اگر تزریق منابع مالی و بانکی صورت گیرد می‌توان بسیاری از مشکلات صنایع را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در حضور استاندار جدید یزدگفت: اکثر صنایع کوچک استان تاکنون از رکود خارج نشده‌اند،اگر تزریق منابع مالی و بانکی صورت گیرد می‌توان بسیاری از مشکلات این صنایع را برطرف کرد.

کلانتر افزود: در این شش ماه گذشته بانک ها هزار و 300 میلیارد تومان سپرده جذب کردند و اگر هزار و 400 میلیارد تومان به طرح‌های نیمه‌تمام که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تزریق شود 27 هزار شغل در استان ایجاد می شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان  ادامه داد:اگر منابعی که در یزد به‌صورت سپرده جذب می‌شود به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص یابد مطمئناً در ایجاد شغل موفق می‌شویم و هم اینکه استان صنعتی یزد از این حالت خود خارج می‌شود.

از ابتدای سال تاکنون 38 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان یزد به صنایع پرداخت‌ شده است که باید با برگزاری جلسات دیگر نسبت به این موضوع و تسریع در پرداخت ها راهکارهایی ارائه شود تا با مشکل روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/ ی

حل مشکلات صنایع با تزریق منابع مالی و بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار