آرزوی سلامتی مقانلو برای بهنوش بختیاری +عکس

نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرامش عکسی را به بهنوش بختیاری اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش بهنوش بختیاری  بازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان بنا بر فشار های عصبی در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.


در همین راستا نسرین مقانلو  در صفحه اینستاگرام خود ،عکسی از بهنوش بختیاری در بیمارستان منتشر و برای او آرزوی سلامتی کرد.

مقانلو نوشت:
" بهنوش نازنینم آرزوی سلامتی و بهبودی کامل رو از خداوند برای تو دوست نازنینم خواهانم.زیر سایه ایزد یکتا و مولایمان علی همیشه شاد و سلامت و پر از انرژی مثبت باشی."

 


گفتنی است ؛بهنوش بختیاری چندر روز پیش پستی در این باره منتشر و از مردم درخواست کرد تا کمتر دچار استرس و فشار عصبی قرار بگیرند .

بختیاری نوشت:
شکرخدا که جراحی سخت و روز‌های سخت‌تر من به خیر گذشت..  دوران استراحت رو طی میکنم... جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم..
بوسه به دست‌های شجاع و مهربانش میزنم؛ و همینطور دکتر کردی عزیزدل و پرسنل و پرستاران به غایت مهربان بیمارستان عرفان نیایش؛ و همینطور زحمات بی دریغ همسرم. خانواده هامون. وتشکر ازاقوام. دوستان. همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن.ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم. هرچه بود از دعای شما بود.خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد.خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید؛ و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید.. هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم؛ و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم.شکرت خدایا.

 

انتهای پیام/

بهنوش بختیاری مورد عمل جراحی قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
امیدوارم بعدش بچه دارشی بچه واقعا نعمت بزرگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
انشالله که شفا یابد بهنوش بختیاری حیف این نبود
آخرین اخبار