دبیر هیئت کشتی استان قم؛

۳ کشتی گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید حضور دارند

رضایی گفت:آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی از روز ۱۶ آبان ماه با حضور ۳ نماینده از استان قم در محل خانه کشتی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ احمد رضایی، دبیر هیئت کشتی استان قم، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی از روز ۱۶ آبان ماه با حضور ۳ نماینده از استان قم در محل خانه کشتی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: در حالی که برای حضور در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی امیدهای جهان تیم ملی ایران نیز آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را طی روزهای ۱۶ تا ۲۷ آبان ماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می‌کند، در این مرحله از استان قم ۲ ورزشکار و یک مربی حضور خواهند داشت.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی فرنگی کار جوان قم در وزن ۵۹ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم نفراتی هستند که به عنوان ورزشکار به این اردو فراخوانده شدند و روح الله میکائیلی مربی کشتی فرنگی استان قم نیز به عنوان مربی در این اردو فعالیت دارد.

رضایی بیان داشت: رقابت‌های جهانی کشتی رده سنی امید و زیر ۲۳ سال روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر بیدگوشچ کشور لهستان به انجام می‌رسد و نمایندگان کشتی قم در این مسابقات به دنبال کسب مدال هستند که این مدال‌ها می‌تواند چراغ راه آن‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان در مسابقات پیش رو باشد.

وی با اشاره به حضور کشتی گیران قم در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور عنوان کرد: روح الله نعمتیان کشتی گیر با اخلاق قم فاتح سکوی نخست و مدال طلا وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه "ب" شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم کشتی آزاد هیئت کشتی استان قم در بین ۱۰ تیم حاضر در این پیکارها در جایگاه هشتم ایستاد اما مدال طلای نعمتیان برای ما ارزش زیادی داشت ضمن این که تیم کشتی فرنگی استان قم نیز در رقابت‌های گروه ب قهرمانی کشور در قم به مقام نایب قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ح

حضور ۳ کشتی گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.