استقرار 50 ایستگاه بازرسی ازکرمانشاه تا مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام از برپایی 50 ایستگاه بازرسی از استان کرمانشاه تا مرز بین‌المللی مهران به منظور کنترل مدارک زائران اربعین حسینی خبر داد.

استقرار 50 ایستگاه بازرسی ازکرمانشاه تا مرز مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  نورعلی یاری تاکید کرد : در ایام اربعین امسال تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است که ماموران نیروی انتظامی در مجموعه پلیس پیشگیری و استان‌های همدان ، کرمانشاه و ایلام قدم‌های بسیار بلندی برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان مهم نیروهای مسلح در برقراری امنیت در ایام اربعین حسینی(ع) اقدامات ویژه‌ای را محقق کرده است، گفت : در حوزه پیشگیری، از ورود افراد فاقد روادید معتبر که بارها از طریق رسانه‌های شنیداری ، مطبوعات و جراید اعلام شده ممانعت شده است.

یاری اظهار کرد: در این راستا 50 ایستگاه بازرسی از استان کرمانشاه تا مرز بین المللی مهران برپا شده و مدارک زائران عزیز را کنترل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات مهم در ایام اربعین جلوگیری از ورود اتباع افغان و پاکستانی به مرز مهران بوده است، گفت: از اول ماه صفر تا امروز شاهد حضور تعداد کثیری از اتباع خارجه به استان و مرز مهران بوده‌ایم که آنها را عودت داده‌ایم تا از طریق مرز شلمچه و چذابه از کشور خارج شوند.

وی در پایان به زائران توصیه کرد، هشدارهای پلیس را در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران جدی بگیرند تا در دام آنان گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/ه

 

ایجاد ایست و بازرسی به منظور کنترل مدارک زائران اربعین در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.