تصویب اعتبار برای حمایت از تولید و اشتغال روستایی کشور

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس شورای اسلامی 12هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید و اشتغال در روستاهای کشور تصویب کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست مصوبه مجلس برای حمایت از تولید و اشتغال روستایی کشور با بیان اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان بهترین راهکار ایجاد اشتغال پایدار است گفت: مجلس شورای اسلامی 12 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال در روستاهای کشور تصویب کرد.

حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز در این نشست از اختصاص هشت میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در هشت روستای مجری طرح روستاهای بدون بیکار خبر داد و گفت: 16 میلیارد تومان نیز برای ایجاد فرصت های شغلی در روستاهای بوم گردی و هدف گردشگری استان اختصاص یافت.

حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی هم با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری از رویکردهای مهم شبکه استانی اترک است ، گفت: معرفی کارآفرینان موفق و چهره های برتر اقتصادی در دستور کار برنامه سازان صداوسیمای استان قرار دارد.

انتهای پیام/آ

اختصاص هشت میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در هشت روستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.