اسکان ۱۵۰۰ زائر کربلا در موکب خدام الحسین گناوه

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گناوه گفت: موکب مرکزی خدام‌الحسین (ع) این شهرستان مستقر در کربلا هر شبانه‌روز به ۱۵۰۰ زائر اربعین حسینی خدمات رسانی و اسکان می‌دهد.

اسکان ۱۵۰۰ زائر کربلا در موکب خدام الحسین گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، ضرغام مردانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گناوه افزود: موکب مرکزی گناوه که متعلق به همه شهرستان گناوه است در باب طویرج نزدیک پل امام حسین (ع) روبروی موسسه خیریه کفیل قرار دارد که دارای ۶ چادر بزرگ و ۱۵۰ خادم در ۲ شیفت تا پایان اربعین در نوبت‌های صبح، ظهر و شب از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی گفت: این موکب با مدیریت و کمک‌های امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، هیات‌های مذهبی و مردم گناوه و زیر نظر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان برپا شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گناوه بیان کرد: از شهر گناوه چندین موکب در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که یک موکب به صورت مشترک با نیرو‌های عراقی در کوفه، ۲ موکب میان نجف تا کربلا بین عمود ۱۷۸ و عمود ۳۸۵ مشترک با نیرو‌های عراقی و در شهر عراق نیز ۲ موکب دیگر در خیابان شیخ وائلی اول و آخر آن مستقر شده است.

وی یادآورشد: به منظور هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک توسط نیرو‌های موکب خدام‌الحسین (ع) گناوه و نیرو‌های بسیج مردمی کربلا، جلسات هماهنگی با مسئولان الحشدالشعبی در کربلا از طرف مسئولان موکب مرکزی خدام‌الحسین (ع) برگزار شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام/ف

۱۵۰۰ زائر کربلا در موکب خدام الحسین گناوه اسکان یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.