مهران؛ اینجا خبری از خستگی نیست

تنها چند روی دیگر به اربعین مانده است و مراجعه زائران اربعین لحظه به لحظه برای رفتن به کربلا در پایانه مرزی مهران بیشتر می شود.

مهران؛ اینجا خبری از خستگی نیست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شوق رفتن به کربلا از پل زائر تا پایانه مرزی مهران غیر قابل توصیف است به گونه ای که خیل عظیم جمعیت شتابان مسیر پنج کیلومتری پیاده روی تا پایانه مرزی را در کمترین زمان ممکن طی می کنند.

شوق رفتن به کربلا از پل زائر تا پایانه مرزی غیر قابل توصیف است به گونه ای که خیل عظیم جمعیت شتابان مسیر ۵کیلومتری پیاده روی تا پایانه مرزی را در کمتر از دو ساعت طی می کنند.

در مسیر مواکب به صورت شبانه روزی به زائرین خدمات ارئه می دهند، اینجا هیچ خبری از خستگی نیست، نظم و امنیت بی نطیر یگان های نظامی و انتظامی برای قراری امنیت بسیار قابل قبول بوده به طوری که خیلی از نیروهای نظامی هم چمدان های افراد سالمند وحتی جوانان را جابه جا می کنند.

در این مسیر تصاویر وصحنه هایی دیده می شود که آدم مات و مبهوت می ماند که این حسین کیست همه عاشقانه در حال خدمت رسانی به زائران او هستند، بله نام حسین(ع) در تاریخ جاودانه است که همگان این چنین در حال خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/ د

خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.