معاون سیما به کربلا رفت/ بازدید از استودیوی «مخاطب خاص»

مرتضی میرباقری معاون سیما با حضور در استودیوی برنامه «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی، از روند تولید و پخش این برنامه باخبر شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون سیما در بازدید از استودیوی برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی، ضمن قدردانی از عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) سرمایه بی نظیر و بی بدیل عالم تشیع محسوب می شوند. به میزانی که این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحث‌های معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود، می تواند در روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیرگذار باشد و ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تأکید بر لزوم تولید برنامه «مخاطب خاص» اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیوی کربلا پخش می‌شود. نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه های دیگری نیز باید در کنار این برنامه قرار بگیرند و تلاش شود در ساختارهای دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم.

معاون سیما تصریح کرد: «مخاطب خاص» توانست با قلب میلیون‌ها نفر که متوجه این نقطه مقدس (کربلا) است، همراه شود و نقش موثر و مثبتی در جهت ارتباط مردم با سیدالشهدا و مرقد مطهر داشته باشد.

وی افزود: مخاطب خاص باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه از مردمی که به زیارت امام حسین آمده اند، نیز برای حضور در این برنامه استفاده کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد و اظهار داشت: برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم عزیز در ماه هایی مانند رمضان و سایر مناسبت های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیوی مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برنامه های معرفتی باید از حالت مناسبتی و هفتگی خارج شود و با طراحی ویژه به صورت روزانه در کنداکتور سیما قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

معاون سیما مهمان مخاطب خاص شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.