اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

۹۶ پروژه اقتصاد مقاومتی با ۱۱۹ هدف در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیل دیروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای 25 دستگاه اجرایی استان اردبیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و برش استانی این برنامه‌ها نیز تهیه و دستگاه‌های اجرایی برای این پروژه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: 96 پروژه اقتصاد مقاومتی با 119 هدف برای دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شده و در هر جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها گزارشات خود را در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: اهمیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بنا به تاکید مقام معظم رهبری بر همه روشن است و ما در استان اردبیل اولویت خود را برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دادیم و از تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار داریم که این پروژه‌ها را در اسرع وقت به پایان برسانند.

شایقی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی دیگر از راهکارهای توسعه استان بوده و در این رابطه نیز پروژه‌های دولتی که امکان تکمیل آنها با اعتبارات دولتی وجود ندارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده و اقدامات لازم نیز برای واگذاری آنها به بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل و مدیران آنها باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای تکمیل و اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه‌های دولتی و غیردولتی در استان اردبیل استفاده کنند چرا که یکی از مهمترین راه‌های ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و احداث واحدهای تولیدی در استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های دولتی و دارای پیشرفت فیزیکی بالا نیز اعتبارات به صورت اوراق اسناد خزانه تخصیص می‌یابد و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با استفاده از این اوراق پروژه‌های خود را اجرایی کنند.

 

انتهای پیام/ع

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.