رحیمی: سرمربی تیم ملی تا آخر هفته مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی تا پایان هفته مشخص می‌شود و پس از آن تیم ملی راهی دو اردوی خارجی می‌شود.

رحیمی : سرمربی تیم ملی تا آخر هفته مشخص می شود/ هندبال مشکلات مختلفی داردعلیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال اعلام کرد: قرار است تا آخر هفته سرمربی تیم ملی مردان مشخص شود و پس از آن برنامه دو اردوی خارجی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است.

او افزود: قرار است تیم ملی پشس از انتخاب سرمربی جدید برای برپایی اردوی خارجی و انجام بازی دوستانه راهی اسلوونی و سپس قطر شود. تا اماده حضور در مسابقت قهرمانی آسیا در کره جنوبی شود.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره بدهی های فدراسیون هم بیان داشت: در این رابطه صحبتی ندارم اما تلاش می کنیم تا بدهی های فدراسیون را پرداخت کنیم تا مشکلی به وجو نیاید.

رحیمی درباره فعالیت تیم های پایه تاکید کرد: ما امسال مسابقاتی در سطح آسیا نداریم اما سال آینده سال پر ترافیکی داریم و قصد داریم تا در چند وقت آینده تصمیم گیری های لازم را انجام دهیم و با انتخاب مربیان تیم های ملی را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم .

او ادامه داد: قرار است پایان هفته بر ای حضور در انتخابات کنفدراسیون هندبال آسیا راهی ترکیه شوم زیرا چند کاندیدا داریم که باید از آن ها حمایت کنیم. پس از آن به ایران باز می گردم تا تصمیم گیری های لازم برای تیم هلای ملی اتخاذ شود.

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در پایان و درباره وضعیت حامیان مالی این رشته تصریح کرد: متاسفانه هنوز حامی مالی نداریم و با مشکلات زیادی رو به رو هستیم که از جمله آن می توان به مشکلات اقتصادی باشگاه و نبود پخش اشاره کرد با این حال باید تلاش کنیم تا شرایط را بهتر کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار