نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت زائران

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ۵۰ درصد ماموریت اربعین امسال انجام شده است.

نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت زائران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار حسین اشتری امروز در جلسه قرار گاه اربعین ناجا مستقر در شهر مهران بیان کرد: مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) یک عملیات و رزمایش بزرگ بوده و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران می باشد.

وی اظهارکرد: حضور بیش از ۲۰ میلیون عاشق دلداده در این کنگره عظیم اسلامی و بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی نشان از عظمت و بزرگی فرهنگ عاشورای حسینی(ع) دارد.

سردار اشتری افزود: در بازدیدی که از مرزهای شلمچه و مهران داشتیم برقراری نظم و امنیت و تردد آسان زوار را شاهد بودیم و در مرز مهران الحمدلله مشکل خاصی نداشتیم و رضایت زائران نیز موید این مطلب است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به قوانین کشور عراق و ایران داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزء ضروریات این سفر می باشد و از خروج افرادی فاقد مدارک ذکر شده حتماً جلوگیری خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به فرماندهان،معاونین و روسای پلیس های تخصصی حاضر در جلسه عنوان کرد:باید در چند روز آینده به امنیت زوار،پارکینگ ها و جلوگیری از سرقت وسایل و تجهیزات زائران تمرکز داشته و آمادگی کامل برای موج برگشت مسافران اربعین و جلوگیری از ورود اقلام غیرمجاز و ممنوعه را داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

انجام 50 درصد از ماموریت اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.