68 درصد پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از یک هزار و 250 پروژه نیمه تمام عمرانی در این استان به اتمام رسیده است.

68 درصد پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی سالیانی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام این استان در سال 92 بیش از یک هزار و 850 پروژه بود.


وی افزود : از هزار و 250 پروژه نیمه تمام 850 پروژه طی سال های 93 و 94 تکمیل شده و حدود 400 پروژه دیگر هم سال گذشته به اتمام رسیده است.

سالیانی گفت : دولت طی این سال ها با تنگناهای مالی بسیار مواجه بوده است ولی با این حال تلاش شد پروژه های عمرانی استان متوقف نشود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در سال 93 برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان در مجموع 6 هزار و 660 میلیارد ریال تخصیص داده شد که این رقم در سال 94 با شدت یافتن مشکلات و محدودیت های مالی دولت به سه هزار و 340 میلیارد ریال کاهش یافت.

وی گفت: در سال گذشته نیز چهار هزار و 380 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان اختصاص یافت.

سالیانی  افزود: اعتبارات مصوب امسال برای حوزه عمرانی استان 13 هزار و 390 میلیارد ریال است که تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد ریال آن تخصیص یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش دارد.

 

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: امسال برای تکمیل 530 پروژه نیمه تمام باقی مانده استان برنامه ریزی شده و علاوه بر آن 668 پروژه جدید دارای اولویت نیز تعریف و به اجرا درآمده است و سعی می شود منابع مالی در طرح ها و پروژه هایی هزینه شود که مردم سریعتر از مزایای آن بهره مند شوند.

 

انتهای پیام//ف.م

 


بیش از هزار و250 پروژه نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.