مرادی: از لحاظ روحی به هم ریخته ام/می خواهم‌در آمریکا کلکسیون مدال هایم را تکرار کنم

قهرمان دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو گفت: از لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارم اما تا حدی از نظر روحی و روانی به هم ریخته ام.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی درباره آخرین وضعیت خود گفت: به تازگی در تمرینات وزنه ۲۴۰ کیلوگرم را در دو ضرب بالای سر بردم. خوشبختانه از لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارم اما از نظر روحی تا حدی به هم ریخته ام. امیدوارم در هفته های باقی مانده تا رقابت های جهانی شرایط به گونه‌ای پیش برود که به شرایط ایده‌آل تمرینی ام بازگردم.

او افزود: نمی‌دانم دلیل اینکه نمی توانم در تهران به خوبی تمرین کنم و شرایط روحی خوبی ندارم چیست اما تمام هدفم این است که به شرایط روحی خوبی برسم و بتوانم باردیگر با جا به جا کردن رکورد جهان دل مردم ایران را شاد کنم.

مرادی درباره مهم ترین حریفانش در رقابت های جهانی تصریح کرد: وزنه برداران لتونی و ازبکستان مهم‌ترین حریفم هستند اما امیدوارم شرایطم در روز مسابقه خوب باشد و دد بهترین وضعیت وزنه بزنم. از مردم هم می‌خواهم مرا دعا کنند.

او درباره محرومیت ۹ کشور از حضور در مسابقات جهانی تصریح کرد: هرچند برخی کشورها به دلیل دوپینگ در رقابت های جهانی حضور ندارند اما این امر به معنی قدرت آن ها نیست چراکه اگر قوی بودند دوپینگ نمی‌کردند.

رکورددار دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری جهان اظهار کرد: تمام هدف وزنه برداران ایران اینست که با شرایط ایده‌آل بدنی در رقابت های جهانی شرکت کنند و کاری به غیبت سایر کشورها نداریم. شاید برخی تیم ها وزنه‌برداران خوبی در ترکیب داشته باشند اما ان‌شاءالله بتوانیم با شرایط خوبی در آمریکا ظاهر شویم.

مرادی درمورد حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: سلطانی‌فر همیشه به ما لطف دارد و وزنه برداری را هم دوست دارد.با این وجود امیدوارم به این رشته المپیکی بیشتر رسیدگی شود تا وزنه برداری به عنوان رشته ای پرمدال، مظلوم واقع نشود.

او درباره کناره گیری کره شمالی از رقابت های جهانی به دلیل مسائل سیاسی تصریح کرد: کاری به این مسائل ندارم و نمی‌دانم چرا کره شمالی از رقابت های جهانی کنار رفته است؟ البته غیبت کره شمالی امتیاز مثبت برای ایران است تا راحت‌تر بتوانیم به قهرمانی فکر کنیم. هرچند روادید ما برای سفر به آمریکا تاکنون صادر نشده است و معلوم نیست به این مسابقات اعزام می‌شویم یا خیر. در ۲۰ روز باقی‌مانده هم به خوبی تمرین می‌کنم تا بتوانم کلکسیون مدال‌هایم را تکمیل کنم.

قهرمان دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو درباره رکوردهایش در رکوردگیری بابلسر گفت: در تمرینات و در رکوردگیری که در بابلسر ۱۹۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۳۵ کیلوگرم در دو ضرب را بالای سر بردم و هدفم این است که همین رکوردها را در مسابقات جهانی بزنم.

انتهای پیام/

اظهارات سهراب مرادی درباره تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار