استاندار کرمانشاه ؛

برای جذب گردشگران باید زیرساخت های مناسب فراهم شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اورامانات یک منطقه مهم گردشگری است، گفت: توسعه گردشگری در اورامانات نیازمند تسهیل گری مدیران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان پاوه اشتغال را بزرگترین چالش منطقه اورامانات دانست و گفت: ایجاد اشتغال در منطقه اورامانات نیازمند نسخه های ویژه خود است و نمی توان نسخه های دیگر مناطق کشور را در اینجا اجرا کرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید با کارهای جهادی عقب ماندگی های منطقه اورامانات را جبران کنند، گفت: هر چه روند انجام کارها و فعالیت ها، سریع‌تر و جهادی تر دنبال شود، مردم به نظام و آینده کشور دلگرم تر می‌شوند.

بازوند جوانان تحصیل کرده منطقه اورامانات را یک فرصت برای توسعه منطقه دانست و  بیان کرد: هنر مدیران این است که با رونق اشتغال اجازه ندهند این فرصت تبدیل به تهدید شود.

بازوند با بیان اینکه مردم انتظار دارند حضور مدیران در منطقه دارای یک خروجی مثبت باشد و نتایج این سفرها را می سنجند، گفت: اگر اتفاق مثبتی در این شهرستان بیافتد اعتماد مردم چند برابر می شود، در غیر اینصورت یک نارضایتی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از معدود استان هایی است که برخی از شهرهای آن هنوز گازرسانی نشده و جبران این عقب ماندگی ها نیازمند یک حرکت جهشی و جهادی از سوی شرکت گاز است، گفت: مجری پروژه گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه باید بگونه ای عمل کند که تا عید 98 مردم از نعمت گاز بهره‌ مند شوند.

وی همچنین با اشاره به اجرای سد داریان، گفت: سد داریان یک پروژه عظیم و اثرگذار در سرنوشت منطقه است که نسل های آینده در مورد اهمیت آن قضاوت خواهند کرد.

بازوند با بیان اینکه اورامانات یک منطقه مهم گردشگری است و برای جذب گردشگران باید زیرساخت ها در این منطقه فراهم شود، گفت: مدیران سازمانها و ادارات مختلف باید در این مسیر تسهیل گری کنند.

وی افزود: حریم راه ها در منطقه اورامانات باید بگونه ای تعیین شود که زمینه ایجاد مجموعه های خدمات رفاهی و گردشگری فراهم و امکان ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان اورامانات فراهم شود.

بازوند با بیان اینکه شهر پاوه دارای مشکلات بسیار در حوزه ترافیک است و شهر تبدیل به پارکینگ شده، گفت: در این شرایط باید هرچه زودتر وضعیت احداث طرح کمربندی پاوه تعیین تکلیف شود تا به عنوان یک ضرورت دنبال شود.

انتهای پیام/ز

پاوه دارای مشکلات بسیار در حوزه ترافیک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار