رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان:

مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان به میزبانی سمنان برگزار می شود

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذرماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی موذن رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان گفت : سمنان برای اولین بار در ایران میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذرماه سال جاری خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه مسابقات تحت عنوان سریز که دارای رنگینگ جهانی است برگزار می شود افزود: با توجه به اعلام سایت فدراسیون جهانی و اعلام آمادگی بیش از 20کشور تا کنون 5 کشور در سایت مذکورثبت نام نمودند.


دبیر فدراسیون بدمینتون تصریح کرد : باتوجه به پایان مهلت قانونی ثبت نام امیدواریم به میزبانی شایسته خود بتوانیم در سالهای آتی کشورهای بیشتری از مسابقات بین المللی در ایران استقبال کنند.


موذن گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم های خارجی یک تیم منتخب ایران و یک تیم منتخب استان سمنان نیز شرکت خواهد کرد و در مجموع بیش از یکصد بدمینتون باز در این مسابقات حضور دارند.


رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان ابراز داشت : مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در دو بخش آقایان و بانوان از اول آذر آغاز خواهد شد و تا 4 آذر ادامه پیدا خواهد کرد.


وی از دلایل انتخاب استان سمنان به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در ایران به انتخاب هیئت بدمینتون استان سمنان به عنوان هیئت برتر در دو سال پیاپی از سوی فدراسیون ، حضور بازیکنان متعدد در تیم های ملی و همچنین میزبانی های شایسته استان سمنان در رویدادهای مختلف بین المللی و ملی برشمرد.


موذن با اشاره به اینکه خوشبختانه بدمینتون سمنان از زیرساخت‌های خوبی در استان برخوردار بوده و همین مسئله باعث شده است تا شاهد برگزاری رویدادهای مهم در استان باشیم، اظهار کرد: بی‌شک وجود این زیرساخت‌ها باعث شده است تا توسعه بدمینتون سمنان روز به روز افزایش یابد، به همین خاطر در تلاش هستیم تا افزایش و توسعه این زیرساخت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.


گفتنی است ، مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور ۱۳۴ ووشوکار از ۱۳ تیم خارجی و ۳۴ ووشوکار در قالب دو تیم از ایران و استان سمنان در فروردین ماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام / ه


سمنان میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار