استارت پرسپولیس با 10 بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس پس از استراحت سه روزه تمرینات خود را از امروز شنبه با 10 بازیکن آغاز کرد.

استارت پرسپولیس با 10 بازیکنبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از سه روز استراحت، تمرین امروز شنبه را از ساعت 17:10  زیر نظر کریم باقری و مارکو استیلینوویچ در ورزشگاه شهید کاظمی و در غیاب سرمربی، مربیان، بازیکنان خارجی، ملی‌پوشان و بازیکنان امید آغاز کردند.

برانکو ایوانکوویچ، سره تن چوک، ایگور پانادیچ، گادوین منشا، بشار رسن، بوژیدار رادو شوویچ مربیان و بازیکنان خارجی غایبان تمرین امروز بودند. همچنین علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، مهدی طارمی و محمد انصاری، بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بودند که در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند. بازیکنان تیم امید هم به جهت دیدار برابر استقلال، از غایبان تمرین امروز قرمزپوشان بودند. فرشاد احمدزاده هم پس از حضور در محل تمرین و با هماهنگی کادر پزشکی به راه رفتن دور زمین پرداخت. محسن مسلمان و شایان مصلح هم دیگر غایبان تمرین امروز سرخپوشان بودند. حمیدرضا طاهرخانی هم در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد.

اولین بخش تمرین امروز گرم کردن با برنامه‌های سه گانه مارکو بود که با حرکت از روی موانع، حرکت با توپ سنگین و حرکات تعادلی آغاز شد.

حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، احمد نورالهی، علی علیپور، سیامک نعمتی، آدم همتی، احسان علوان‌زاده و فرشاد احمدزاده، 10 بازیکن حاضر در تمرین امروز بودند. محمد انصاری هم با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت.

دویدن دور زمین به مدت 10 دقیقه برنامه بعدی بازیکنان بود که از سوی باقری و مارکو اعلام شد.

فوتبال درون تیمی با دروازه‌های کوچک در یک سوم زمین به صورت پنج به پنج در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. بازی در وقت اعلام شده با تساوی هشت بر هشت مساوی شد و تیم قرمز در ضربات پنالتی برنده این بازی شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردا یکشنبه را در دو نوبت برگزار خواهد کرد که تمرین نوبت صبح پشت درهای بسته برگزار می شود.

انتهای پیام/

برگزاری تمرینات پرسپولیس زیر نظر کریم باقری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار