مدیرآموزش وپرورش منوجان؛

سیزده آبان نماد بیداری ملت ایران

مدیرآموزش وپرورش منوجان با قدردانی از گروههای مختلف مردم برای شرکت در مراسم 13آبان گفت: سیزده آبان روز بیداری ملت ایران بود.

سیزده آبان نماد بیداری ملت ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم چتروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوحان گفت : استکبارستیزی برابر با استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور است و دانش‌آموزان باید با تلاش و کوشش خود در عرصه‌های علمی و فرهنگی، ایران را به قدرت ملی برتر در منطقه و سطح جهان تبدیل کنند.

 وی افزود: 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند، زیرا این روز در سال 43 با تبعید امام (ره)، در سال 57 با اعتراض به کاپیتولاسیون و شهادت جمعی از دانش‌آموزان و در سال 58 نیز با تسخیر سفارت آمریکا به عنوان مقر اصلی جاسوسی از کشور مصادف است که نماد بیداری ملت ایران شد.

 چتروز تصریح کرد: اگر در تاریخ ایران، فرزندانی تاریخ‌ساز در دفاع از میهن و امنیت این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، امروز دانش‌آموزان باید با تکیه بر فضایل اخلاقی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی افتخارآفرین شوند، همان‌طور که نخبگان کشور در حوزه‌های دفاعی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و امروز به برکت سپاه پاسداران قدرتمند هستیم.

 مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت : هر چه در عرصه علمی پیشرفت بیشتری رخ دهد، عزت کشور افزایش یافته و استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیشتری داریم، استقلال کشور به معنای عدم ارتباط با دنیا نیست، بلکه در گرو ارتباط مؤثر است، عزت به معنای ترس و واهمه دنیا از ما نیست و امروز به برکت دیپلماسی قوی ایران عزیزتر از گذشته است.

 چتروز با تأکید بر اینکه 13 آبان ماه محور اتحاد ملت ایران بوده و هست، اظهار کرد : امروز شاهد هستیم که کشورهای مختلف دنیا برای ارتباط با کشور به صف می‌ایستند و با آمریکا اختلاف دارند، با توجه به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، مملکت هم نبود»، حمایت از سپاه وظیفه همگانی است.

انتهای پیام /ح

13آبان بیداری ملت ایران بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار