شبکه نسیم به پیشواز زمستان می‌رود/ پخش برنامه اکبر عبدی از ابتدای آذر

برنامه تلویزیونی «عبدی شو» از ابتدای آذر ماه با اجرای اکبر عبدی روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اتمام ماه محرم و صفر، برنامه تلویزیونی «عبدی شو» با اجرای اکبر عبدی به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تا فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

این برنامه تلویزیونی با حضور اکبر عبدی، نگاهی به کارنامه فعالیت های سینمایی و تلویزیونی این بازیگر دارد که به نوعی نوستالژی سینمای ایران است.

برنامه تلویزیونی «عبدی شو» به کارگردانی محمد فواد صفاریان پور و مریم نوابی نژاد و تهیه کنندگی جواد فرحانی و کمال طباطبایی از ابتدای ماه پاییز هر شب روی آنتن می‌رود.

همچنین این شبکه در تدارک تولید سری جدید برنامه «دورهمی» است که بعد از مراحل پیش تولید و ساخت دکور، ضبط این برنامه​ آغاز می‌شود.

گفتنی است، ۱۵ قسمت سری اول برنامه تلویزیونی «کودک شو» از ابتدای آذر ماه به نمایش درمی آید و پس از آن سری جدید این برنامه پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برنامه های شبکه نسیم مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم تیموری
۰۰:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام ممنونم از برنامه خوبتون من یک دختر ۴ ساله دارم که عاشق برنامه کودک شو هست وخیلی دوست داره که تو برنامه خوبتون شرکت کنه از شما خواهش می کنم که ما را در برنامه شرکت بدید ممنونم از عوامل برنامه تون .منتظر تماس شما هستیم به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
اخ جان دورهمی عشقی مدیری عشق
آخرین اخبار