استاندار جدید یزد:

تلاش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی دریزد

استاندارجدید یزد گفت:  ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه و توجه به موضوع انتقال و تامین آب بعنوان مهمترین نیاز استان از مهمترین اولویت ها در استان یزد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  توسعه گردشگری ،ارتباط صنعت و دانشگاه و توجه به موضوع انتقال و تامین آب مهمترین نیاز استان یزد است.

زمانی قمی استاندارجدید یزد هم در این مراسم با گرامیداشت یوم ا... 13 ابان به پیشینه تاریخی مذهبی و فرهنگی استان دارالعباده پرداخت و از شهدای والامقام استان بویژه شهبد محراب ایه الله صدوقی و دیگر عالمان استان تجلیل کرد.

زمانی قمی با اشاره به پیشتازی مردم استان یزد در عرصه های مختلف انقلاب بر آمادگی خود برای تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید در استان تاکید کرد و گفت: توجه به خانواده های معظم شهدا ، رسیدگی به محرومان و حل مشکل واحدهای صنعتی توجه به حوزه های علمیه با محوریت ایه الله ناصری ، تلاش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ، توجه به تشکل های مختلف ، توسعه گردشگری ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه و توجه به موضوع انتقال و تامین آب بعنوان مهمترین نیاز استان از مهمترین اولویت ها در استان یزد است.

استاندار همچنین بر تحرک بیشتر برای تحقق همه اهداف در دستگاهها تاکید کرد و گفت تلاش خواهیم کرد تا در این مسیر دچار افراط و تفریط نشویم.

انتهای پیام/ ی

تاکیدبر تحرک بیشتر برای تحقق همه اهداف در دستگاهها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.