موفقیت بانوان کرمانشاهی در رقابت های قایقرانی کشور

بانوان قایقران کرمانشاهی در رقابت‌های آب‌های آرام کشور در دو بخش کایاک و کانو موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رقابت‌های آب‌های آرام کشور از ۹ تا ۱۲ آبان در دریاچه استادیوم آزادی برگزار شد در بخش کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان اول، سما یاسمی از کرمانشاه دوم و سمن سلطانی از تهران سوم شدند.

در بخش کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان فاطمه کرمجانی از کرمانشاه، مهسا کهنسال از خوزستان و آتنا رئوفی از گیلان اول تا سوم شدند.

در بخش کانوی دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان نیز فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی از کرمانشاه اول، زیبا سماک حرفه و آتنا رئوفی از گیلان دوم و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران هم سوم شدند.

همچنین در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان در مسافت ۲۰۰ متر و در بخش کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هیوا افضلی از کرمانشاه اول، مهسا کهنسال از خوزستان دوم و مریم شورگشتی از تهران سوم شدند.

در بخش کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان مقام اول، سمایاسمی از کرمانشاه مقام دوم و سمن سلطانی از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

در بخش کانوی دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان نیز هیوا فضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه اول، آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان دوم و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران سوم شدند.

هیوا افضلی، نادیا تالانک، فاطمه کرمجانی، گلشن رهیده، زهرا سهراب نژاد، ملیکا حقیقی، سما یاسمی و کیانا مجیدی نفرات تیم منتخب کرمانشاه در رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی کشور را تشکیل می‌دادند.

همچنین زهره مولودی به عنوان مربی کایاک و حدیث شعبانی به عنوان سرپرست و مربی تیم کانو کرمانشاه در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور حضور داشتند.

لازم به ذکر است نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی آب‌های آرام بزرگسالان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ز

نفرات برتر اردوی تیم ملی آب‌های آرام بزرگسالان کشورمعرفی شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.