افزایش ۲ برابری راهپیمایان ۱۳ آبان اراک/ حضوربیش از ۱۰ هزار دانش آموز در راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور بیش از ۱۰ دانش آموز در راهپیمایی ۱۳ آبان اراک خبرداد.

  شیرخانی معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ازحضور بیش از ۱۰ دانش آموز در راهپیمایی و تجمع بزرگ ۱۳ آبان شهر اراک خبرداد.

افزایش ۲ برابری  راهپیمایان ۱۳ آبان اراک/ حضوربیش از ۱۰ هزار دانش آموز در راهپیمایی ۱۳ آبان

شیرخانی افزود: سال گذشته ۵ هزار دانش آموز در تجمع یوم الله ۱۳ آبان شهرستان اراک حضور یافتند که امسال با توجه به صحبت‌های گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران این حضور به ۲ برابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: هدف از راهپیمایی و تجمع دانش آموزی روز سیزدهم آبان ماه را استکبار ستیزی و نشان دادن همبستگی و اتحاد بیشتر مردم و پایبندی آنان به خصوص نسل جوان جامعه به آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: اهدای ۳۶ هزار شهید دانش آموز در راه دفاع از اسلام و انقلاب در طول سه دهه گذشته نشان از آشنایی دانش آموزان و نسل جوان جامعه با مسئولیت‌های اجتماعی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه اسلام، انقلاب، فرهنگ و اعتقادات مسلمانان نیاز است دانش آموزان با آگاهی و مسئولیت پذیری خود در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کرده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام / ج

حضوربیش از ۱۰ هزار دانش آموز در راهپیمایی آبان اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.