تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز مهران

استاندار ایلام اعلام کرد : یک میلیون و 45 هزار نفر زائر تاکنون از مرز مهران تردد کرده اند که 950 هزار نفر از مرز خارج و 95 هزار نفر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز مهران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد : میانگین چند روز اخیر تردد زائران از مرز مهران 180 هزار نفر در شبانه روز است.


وی گفت : پایانه مرزی مهران از لحاظ زیرساخت ها مشکل خاصی ندارد و متوسط خروج زائران دارای مدارک قانونی از گیت های خروجی 20 دقیقه است.


استاندار ایلام افزود : اما مشکل اصلی که موجب اختلال و ازدحام در شهرستان مهران شده حضور زائران فاقد گذرنامه و روادید است که این افراد پس از شناسایی به عقب برگردانده می شوند.


وی تاکید کرد : زائران اتباع کشورهای ترکیه و آذربایجان تنها حق عبور از مرز مهران به داخل کشور عراق را دارند و زائران این کشورها نیز در صورت نداشتن مجوز قانونی عبور به عقب برگردانده می شوند و به آنها اجازه عبور داده نمی شود.


وی تاکید کرد: امسال زیرساخت ها نسبت به سال های گذشته از وضعیت مناسب تری برخودار است و همچین ترافیک با توجه به اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی در تمام مسیرهای ورودی استان ایلام و شهرستان مهران اعمال شده است.

 

انتهای پیام/ه

 

 

تردد زائران از پایانه مرزی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.