امام جمعه گلپایگان:

آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی رابطه‌اش با ایران را قطع کرد

امام جمعه گلپایگان گفت: آمریکا پس تسخیر سفارت‌خانه‌اش اقدام به قطع رابطه با ایران کرد نه این که ما قطع رابطه با آمریکا کنیم زیرا می‌دانست انقلاب ما بر پایه عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار ستیزی بنا نهاده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی  امروز در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان‌، اظهار کرد: مدال‌های افتخار گلپایگان همجوار بودن با شهرستان خمین زادگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:  خمین یادآور شخصیت بزرگی است که علیه ظلم استکبار جهانی قیام کرد و افتخار گلپایگان این است که شناسنامه امام خمینی(ره) از گلپایگان صادر شده است.

امام جمعه گلپایگان گفت: شخصیت برجسته‌ای که افتخار خواندن نماز میت بر بدن مطهر امام خمینی(ره) را داشت آیت‌الله سید محمدرضا گلپایگانی بود، و ایشان در راه مبارزات امام نیز همگام و همراه بود.

وی بیان داشت: روز 13 آبان‌ماه یادآور روز استکبار ستیزی و بازخوانی اتفاقاتی است که در سال 56 و 57 از سوی رژیم طاغوت و آمریکا بر ملت ایران تحمیل شد.

علاءالدینی با بیان اینکه مردم ایران سال‌های متوالی علیه رژیم شاهنشاهی و ظلم استکبار جهانی در کف خیابان‌ها راهپیمایی می‌کردند اما با شکست مواجه می‌شدند.

وی افزود: امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب را در مبارزه علیه استکبار‌ستیزی آن هم برگرفته از مکتب امام حسین(ع) دانست زیرا برخی عروسک خیمه شب‌باز و یاوه‌گوی آمریکایی‌ها بودند و نمی‌گذاشتند انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب  سفارت آمریکا به لانه جاسوسی تبدیل شده بود که با دستور امام(ره) لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

علاء‌الدینی ادامه داد: آمریکا پس تسخیر سفارت‌خانه‌اش اقدام به قطع رابطه با ایران کرد نه این که ما قطع رابطه با آمریکا کنیم زیرا می‌دانست انقلاب ما بر پایه عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار ستیزی بنا نهاده شده است.

وی بیان داشت: امروز مرگ بر آمریکا شعار نیست، شعور است، مرگ بر آمریکا عقیده و باور است،  مرگ بر آمریکا تک صدایی نیست و بلکه شعار همه شیفتگان آزادی‌خواه جهان و پیروان پیامبر(ص) است که با مشت گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

علاءالدینی عنوان کرد: گرچه یک روز مرگ بر آمریکا شعار گروهی خاصی بود اما امروز همگانی شده است، امروز شعار همه جوانان مسلمان جهان مرگ بر سیاست‌های غلط  آمریکا است.

وی افزود: امروز زائران حسینی در رفتن به کربلا و شرکت در اربعین حسینی در مسیر فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند زیرا می‌دانند کشتار مسلمانان و تشکیل گروهک‌های تروریستی کار آمریکا است.

 

انتهای پیام/م

 

امروز مرگ بر آمریکا شعار نیست، شعور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.