راهپیمایی اربعین نشانه عمق علایق دو ملت ایران و عراق است

وزیر کشور عراق گفت: شرکت ملیون ها زائر ایرانی و عراقی در کنگره بزرگ اربعین نشان از عمق علایق و پیوستگی میان دو ملت ایران و عراق است

راهپیمایی اربعین نشانه عمق علایق دو ملت ایران و عراق است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم الاعرجی در نشست ستاد اربعین استان ایلام در پایانه مرزی مهران گفت : دولت عراق مصمم به توسعه روابط اجتماعی و فرهنگی با ایران است و با توجه به نزدیکی فرهنگی 2 کشور تلاش می کنیم تا ارتباطات قوی را بین 2 کشور را افزایش دهیم.


وی با اشاره به تردد میلیون زائر در ایام اربعین حسینی بر رعایت قوانین 2 کشور ایران و عراق تاکید کرد و گفت : زائران ایرانی برای سفر به عتبات عالیات بدون روادید و گذرنامه معتبر به عراق سفر نکنند.


وزیر کشور عراق با مهم خواندن استفاده از تجربیات گذشته در سفر میلیونی مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار کرد : زائران باید قوانین 2 کشور ایران و عراق را در این سفر معنوی رعایت کنند، اربعین امسال هیچ زائر غیر عراقی نمی‌ تواند بدون ارائه ویزا از مرز این کشور عبور کند.


الاعرجی افزود : از مدت‌ها پیش تدابیر لازم برای تحت نظر داشتن مرزهای کشور انجام شده است، امنیت مرزها بسیار خوب انجام شده و کشور عراق نیز با کمک مرزبانان ایرانی از مرز محافظت می کنند.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد زائران اربعین در مرز بین المللی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.