معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکا به دنبال از بين بردن قدرت منطقه اى ايران اسلامی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمريكايى ها برجام را نقض كردند و به دنبال از بين بردن قدرت منطقه اى ايران هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سردار سنايى راد معاون سياسى سپاه پاسداران در جمع عظیم راهپیمایان ۱۳ آبان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی گفت: ملت بزرگ ما كينه مقدس خود را از آمريكايى ها از كودتاى ٢٨مرداد به همراه دارد.

وی افزود: آمریکا نماد اشغال‌گری است و سلطه و ظلمی که آمریکا علیه جهانیان روا داشته بی‌حد و مرز است و وقتی می‌گوییم آمریکا، یعنی مسبب ده‌ها جنگ و خونریزی و کودک‌کشی ، آمریکا یعنی حمایت از داعش و اسرائیل کودک‌کش که به تمام مظلومان جهان ستم می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: تروريست هاى داعشى ديروز،١٧هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند و اين ها همه دست نشانده ى آمريكا هستند.

سردار سنایی راد گفت:  آمريكايى ها در ٨سال متوالى جنگ كنار عراق ايستادند و بارها مداخله ى مستقيم كردند.

وی با اشاره به نقض مکرر برجام توسط آمریکایی‌ها ادامه داد: آمریکا تاکنون چندین بار برجام را نقض کرده و این به معنای عدم وفای به‌عهد و حمله به حیثیت بین‌المللی یک کشور است‌. این در حالی است که ملت ما فقط به‌خاطر ایستادگی در مسیر حق دچار تحریم‌های ظالمانه شده است‌.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان‌ اظهار کرد: این اجتماع نماینده روح و حماسه ملت ماست و مردم ما به آمریکا بی‌اعتمادند و بی‌اعتمادی به آمریکا در ایران نهادینه شده است و با فشار به مردم ایران و تحریم‌های بیشتر زبانه این بی‌اعتمادی بیش از پیش می‌شود.

در پایان راهپیمایی ، قطعنامه علیه بدعهدی های آمریکا ایراد شد.

انتهای پیام/آ

رهپیمایی سیزده آبان در بجنورد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.