زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«شعار مرگ بر آمریکا» امروز به شعار حق‌طلبی جهانیان تبدیل شده است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز به شعار حق‌طلبی در نزد جهانیان تبدیل شده است.

«شعار مرگ بر آمریکا» امروز به شعار حق‌طلبی جهانیان تبدیل شده است/افتخار پیش‌قراولی ملت ایران در این موضوعمحمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به روز ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز به شعار حق‌طلبی در نزد جهانیان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در  بیانات راهگشا و گوهربار رهبر معظم انقلاب استکبار جهانی و مسیر مبارزه مستضعفان و حق‌طلبان عالم با آن به اجمال و فصاحت همیشگی تشریح و تبیین شده است.

زاهدی اظهار کرد: یقینا حجت تمام، کمال و روشن‌ترین چراغ راهی که برای شناخت، ایستادگی و غلبه بر ظلم و تعدی استکبار جهانی پیش رو است نبرد با جنایات و نابرابری‌های پدید آمده به دست آمریکای جهان‌خوار، جرثونه اصلی استکبار است.

نماینده مردم کرمان و راور تأکید کرد: مسیر روشن و حجت آشکاری که جنایات، زورگویی‌ها، تحقیر‌ها و بدعهدی‌های برجا مانده از چندین دهه سلطه این دولت فاقد هویت بر سرزمین‌ها و ملت‌های صاحب اعتبار و پیشینه نشان‌دهنده حقانیت این نکته اساسی است که شعار مرگ بر آمریکا امروز به شعار حق‌طلبی در نزد جهانیان تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: افتخار پیش‌قراولی و بیداری ملت ایران در این موضوع برگ زرینی در تاریخ اعتراض مدنی و دفاع پیروز‌مندانه این ملت صاحب هویت و اعتبار است.

زاهدی افزود: دفاع جانانه‌ای که در آن شعار راهبردی مرگ بر آمریکا به اشکال مختلف از جمله تحکیم پایگاه عقیدتی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و دفاعی تبلور یافته و افتخار و مباهات به اینکه جامعه شریف دانش‌آموزی، دانشگاهی، حوزوی، نظامی، معلمان، اساتید، روحانیون، فضلا، مخترعان، مبتکران و سایر اقشار و طبقات صاحب منزلت و قدر اجتماعی در آن سهم شایسته دارند، همیشه ماندگار خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور بیان داشت: با شهیدان پاک اسلام و میهنمان عهد می‌بندیم که به هیچ قیمتی و با هیچ حربه سخت یا وعده حیله‌ورزانه‌ای در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب و مواضع ارزشمند و حکیمانه امام و رهبری معظم انقلاب تردید به دل راه ندهیم.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را هر ساله در قالب تعالی، ترقی و پیشرفتی فزون برگذشته برای اعتلای اسلام و ایران اسلامی به امید جهانی عاری از نیرنگ، ستم و خوی استکباری جلوه‌گر سازیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار