برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان کردستان در هوای بارانی

راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور دراستان کردستان  در هوایی بارانی برگزار شد.    

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراسم راهپیمایی روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، امروز با وجود بارش شدید باران در شهرهای مختلف استان برگزار  شد .

در این راهپیمایی مردم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» تنفر و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

راهپیمایی گروه‌های مختلف مردمی از ساعت 10 صبح امروز در شهر سنندج آغاز شد و سیل انبوه جمعیت در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) به سمت محل تجمع اصلی واقع در سه راه حبیبی این شهر حرکت کردند .

در شهرهای تابعه استان نیز گروه‌های مردمی، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و مسئولان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و فریاد استکبارستیزی سر دادند.

گفتنی است؛ روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 است.

انتهای پیام/م

حضور پر رنگ مردم استان کردستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار