کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشوری توسط فرنگی کاران اردبیلی

کشتی‌گیران فرنگی استان اردبیل با غلبه بر تیم منتخب استان قم در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی کشور در گروه "ب" به عنوان قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،تیم منتخب استان اردبیل با حضور در گروه "ب" مسابقات کشتی قهرمانی کشور افتخارآفرینی خود را با کسب عنوان نخست رقابت‌ها با غلبه بر تیم میزبان تکمیل کرد.

تیم منتخب کشتی استان اردبیل که پیش از این با غلبه بر تیم‌های کرمان، مرکزی، ایلام و هرمزگان جواز حضور در فینال مسابقات را به دست آورده بود، در یک دیدار حساس و بسیار نزدیک در مقابل قم قرار گرفت و در پایان با برتری در مقابل تیم میزبان به عنوان قهرمانی دست یافت.

نکته قابل توجه در دیدار فینال، کسب نتیجه تساوی 5-5 بین کشتی‌گیران اردبیلی و قمی بود که بر اساس قوانین به دلیل کسب نتیجه تساوی، کار به شمارش امتیاز مثبت دو تیم انجامید تا در نهایت با امتیاز 23-22 اردبیل قهرمان مسابقات معرفی شود.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم منتخب ایلام با نتیجه 6-4 در مقابل فرنگی کاران چهار محال و بختیاری به برتری دست یافت تا عنوان سومی مسابقات نیز به تیم منتخب هیأت کشتی ایلام برسد.

گفتنی است؛این مسابقات از روز پنجشنبه 11 آبان ماه به میزبانی استان قم در حالی انجام پذیرفت که تیم‌های منتخب استان اردبیل و قم از دور مقدماتی و مرحله گروهی با اقتدار و اختلاف امتیاز بالا موفق به شکست حریفان خود شده بودند تا اختلاف بالای این دو تیم نسبت به تیم‌های حاضر در مسابقات مشخص شود.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات کشتی قرمانی کشور در استان قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.