استقرار ایستگاه های کنترل و بازرسی در ایوان

فرمانده انتظامی ایوان اعلام کرد : به زوار اتباع سایر کشورها و زائران فاقد ویزا اجازه ورود به سمت مرز مهران داده نشده و عودت داده می شوند.

استقرار ایستگاه های کنترل و بازرسی در ایوان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید عالی پور تاکید کرد: با توجه به مسدود بودن مرز خسروی، زائران از سمت شهرستان گیلانغرب و جاده میاندار از طریق شهرستان ایوان به سمت مرز مهران عازم می شوند که با استقرار ایستگاه پلیس در این محور نسبت به راهنمایی زائران و کنترل مدارک آنها به فاقدان مدارک غیرقانونی اجازه ورود به مرز مهران داده نمی شود.


وی گفت : ماموران انتظامی شهرستان ایوان در ایست و بازرسی دوراهی گیلان و دوراهی میاندار - سومار با توقف خودروهای زائران و کنترل هویت گذرنامه آنان به اتباع خارجی و زائران بدون مجوز به داخل استان و مرز مهران جلوگیری و عودت داده می شوند.


فرمانده انتظامی ایوان اعلام کرد: در لایه دوم کنترلی شهرستان نیز با استقرار یک ایستگاه پلیس دیگر در مدخل ورودی تونل پیامبر اعظم (ص) علاوه بر تامین امنیت زائران از ورود زوار بدون مجوز و تبعه خارجی ممانعت به عمل می آید.


عالی پور اظهار کرد : کسانیکه قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید مدارک قانونی جهت خروج از کشور را به همراه داشته باشند.


از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از مرزهای کشور راهی عراق شده اند که بیشاز 800 هزار نفر از این تعداد از مرز مهران تردد کرده اند.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد زائران از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.