وزیر کشو در دیدار با امام جمعه یزد:

حل مطالبات مردم در اولویت برنامه ها/ استفاده ازظرفیت های استان یزد

وزیرکشور در یزد گفت:مسئولان در زمینه حرکت در مسیر تعالی بشریت وظیفه سنگین‌تری در نظام داشته و نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار باآیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت :تغییر و تحولات در سطوح مدیریتی کشور به منظور استفاده بهینه از تجربیات و تخصص مدیران دستگاه های اجرایی استانها صورت می گیرد.

وزیرکشور ادامه داد:مسئولان در زمینه حرکت در مسیر تعالی بشریت وظیفه سنگین‌تری در نظام داشته و نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند و باید بدانند که با تلاش و همت پاسخگویی به مطالبات مردم به سهولت امکان‌پذیر است و نباید در مقابل مشکلات تسلیم شد.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد از ظرفیتی برخوردار بوده که توانایی تامین اقتصادی کشور را دارد که این ظرفیت باید به خوبی استفاده و در این مسیر مدیران از مشورت با یکدیگر بهره‌مند شوند.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مردم ادامه داد: باید از ظرفیت علمی و تجربی دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد چراکه با این رویکرد می‌توان نیازها و مطالبات مردم را برطرف کرد و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

رحمانی فضلی بر توجه به موضوع امنیت اتباع بیگانه و مهاجرت پذیزی و ساماندهای اتباع بیگانه تاکید کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار بر ضرورت توجه به توانمندی افراد در انتصاب‌ها تاکید کرد و خواستار دقت هرچه بیشتر مسئولان در این زمینه شد.

در این دیدار رحمانی فضلی با اشاره به روند انتخاب استانداران در دولت دوازدهم، به ارائه گزارشی در این زمینه و توضیحاتی در ارتباط با استانداران انتخابی پرداخت.

انتهای پیام/ ی

دیدار وزیر کشور با امام جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار