رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی:

سرزمین ما مورد تجاوز قرار گرفته است/ انتخابات باید در موعد مقرر برگزار شود

عبدالله با بیان اینکه دشمن در افغانستان دست از جنگ برنمیدارد و تحت عنواین مختلف از مردم قربانی می‌گیرد، گفت: سرزمین ما مورد تجاوز قرار گرفته است.

سرزمین ما مورد تجاوز قرار گرفته است/ انتخابات باید در موعد مقرر برگزار شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی در دهمین سالروز شهادت شهید سید مصطفی کاظمی در خیمه لوی جرگه با بیان اینکه دشمن در افغانستان دست از جنگ برنمیدارد و تحت عنواین مختلف از مردم ما قربانی میگیرند اظهار داشت: سرزمین ما مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی با بیان خصوصیات و برازندگی های شهید کاظمی ، خاطر نشان کرد: تا امروز جنایت کارانی که کاظمی را به شهادت رساندند، دستگیر نشده اند

وی تصریح کرد: کشور ما در یک شرایط خاصی قرار دارد، اگر شرایط کشور خود را خوب درک نکنیم با تفرقه و دوری بقیه راه را طی نماییم، شرایط را برای بهره برداری دشمن فراهم می سازیم.

عبدالله افزود: ما نباید تشویش برای نیروهای امنیتی که در سنگر های داغ نبرد حضور دارند، ایجاد کنیم، باید همه از نیرو های امنیتی حمایت کنیم، و به این باور برسیم که سرزمین مورد تجاوز قرار گرفته است.

عبدالله خاطر نشان کرد: انتخابات شورای ملی و شورای ولسوالی ها به موقع باید برگزار شود همچنان انتخابات ریاست جمهوری هم باید به وقت معین خودش برگزار شود.

او علاوه نمود: آنچه را که منافع کشور ایجاب میکند بالا تر از احساسات خود قرار بدهیم، بحث کاندید شدن در انتخابات آینده را یک بحث مشروع میدانیم و باید به چیز های که به مردم وعده دادیم عمل کنیم، هر کس در چوکات قانون حق دارد کاندید کند و حق دارد رای بدهد.


او بیان داشت: باید همه دست به دست هم داده انتخابات شفاف را برگزار کنیم که مورد اعتماد مردم باشد، ما باید راه شهدا را تعقیب کنیم، شهدا همه خود را وقف تحقق آرمان و دفاع از حق مردم کردند، ما شاهد صد ها و هزار ها نفر قربانی در راه خدا بودیم.

او در اخیر صحبت هایش بیان داشت: ما باید در راستای تامین صلح همانند شهدا گذشته کوشش کنیم، شهدای گذشته آرزوی صلح را داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار