معاون استاندار آذربایجان غربی:

شعار مرگ بر آمریکا نوعی پدافند غیر عامل است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و همه ساله مردم با شعار مرگ بر آمریکا کشور را از تعرض مصون می‌کنند که این امر همان پدافند غیر عامل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان به دنیا نشان می‌دهند که با سیاست‌های استکباری مخالف هستند و مقابل آن می‌ایستند.
وی ادامه داد: امروز دفاع عامل و غیر عامل ما با اقتدار رو به رشد است و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی با هم هماهنگ عمل کنند تا این اقتدار را مستحکم‌تر کرده و به گونه‌ای سازماندهی داشته باشند که اگر بحرانی وجود داشت به آسانی مدیریت شود.
وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره در راستای ایجاد توطئه برای مقابله با توسعه کشورمان هستند و وظیفه ما در مقابل این تلاش آنان، دوری از اختلاف در داخل کشور است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: امروزه تعرض به کشور‌های مختلف شکل‌های مختلفی به خود گرفته و شامل حمله‌های سایبری، زیستی، میکروبی و اقتصادی در کنار تهاجم نظامی است که دشمنان ما از همه انواع تعرض‌ها برای متوقف کردن پیشرفت ایران اسلامی بهره می‌برد.

انتهای پیام//ن.م

ملت ایران با سیاست‌های استکباری مخالف هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.